Lite kändis skvaller :)


Date: 2009-09-01 / Time: 19:19:44
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Dj Am eller Adam Goldstein som han hette är död. Han var tidigare tillsammans med Nicole Richi. Han dog av en överdos tror dom. Han tog massor med droger och skulle in på rehab strax efter hans död. Blink 182 ställde in deras konsert pga av att Adam var en nära vän till bandet.




Det blir en Bad Boys 3. Dom vill föra samman stjärnorna Will Smith, Martin Lawrence, producenten Jenny Bruckheimer och filmregissören Michael Bay.




Chris Brown har nu sagt att han inte kommer ihåg ett dugg från misshandeln av Rihanna. Han blev tidigare intervjuad i Lary Kings night show. Han kommer visst ihåg. Du kommer alltid bli kallad han-som-spöade-Rihanna. Chris säger också att han fortfarande är kär i Rihanna. Men hon har gått vidare och har ny kille.



Madonnas nya video


Har ni hört att Lady Gaga är Hermafrodit (två könad). Hon medger att hon ser ut som en transvestit och hennes manliga drag i ansiktet tillsammans med att hon har något bulligt under hennes tajta kläder har startat ett rykte om att hon egenligen är Hermafodit. - Det är inget jag skäms över, men det är inget jag går runt och berättar för alla heller. Ja, jag har både ett kvinnligt och manligt kön. Jag ser det som en fantastisk möjlighet att få andra personer att känna sig bekväma i sina kroppar. Jag är sexig, jag är het. Jag har både en fitta och en kuk, vem fan bryr sig? Detta ska Lady Gaga ha sagt till sajten Blossip. Hennes manager tycker att det är löjligt och tror varken på ryktet eller hennes egna bekännande.


Vad tror ni?

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]