Idag har vi en bakis söndag


Date: 2009-09-13 / Time: 14:30:22
Kategori: Me and friends / 1 Kommentarer

Vaknade runt halv 11 idag. Skönt och sova ut. Sen har jag legat i sängen och tittat på två filmer (Hajar som hajar och På andra sidan häcken). Så skönt att inte göra någonting på söndagar. Jenny och Anna är här. Dom håller på och lagar mat i köket och jag lägger in bilderna. Snart ska vi mysa och titta på ytterligare en film (Max Manus). Det är Jenny som har bestämt, så vi får se om den är bra. Vi hade så underbart roligt igår. Roligaste utekvällen på länge :) Och så var jag helt lagom full :P Så träffade vi Sarah och Moa ute. Så kul och träffa Sarah nu när hon äntligen är hemma. Du borde komma hem oftare stumpan!

Här kommer lite bilder från igår :)





Fuck you, Fuck you very very mu u u ch

Linda gillade massagestolen ;)


Linda visar riktigt heta heta moves!

Här har vi en ny varian ;)




Cha cha slide


Sen hamnade vi på Goya







Tack för en sjukt kul kväll igår tjejer ♥


Kommentarer
Postat av: Linda

fina bilder, de ser ut som om ni hade kul=)

2009-09-14 @ 08:54:51
URL: http://lalinda84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]