Hola guapos!


Date: 2009-09-28 / Time: 21:06:12
Kategori: Me and friends / 2 Kommentarer

Nu sitter jag och myser hemma i soffan med lite bubbelvatten och kollar på Idol :)

Idag har vi ju haft egen hårvård på skolan. Jätte skönt att bli ompysslad :) För mig blev det brun färg i botten, och en brunguldröd toning på längderna. Sen la Eve i brunröda supersmå slingor i överhåret. Inte så många, för att det ska smälta ihop med de andra :) Det blev jätte bra tillslut :)

Sen när jag kom hem till Gävle igen så köpte jag med mig Sushi hem till Jenny som låg och sov med Helene i sängen. Jävla latoxar :) Sen har vi myst lite och jenny har hjälpt mig att redigera några bilder. Det blir så mycket bättre :) Hehe.. Sen åkte jag hem för att se Idol och resten av mitt fullspäckade schema framför tvn :) Måndagar rocks!

Här kommer det lite bilder från i lördags :) Vi hade sjukt kul! Tack tjejer för en toppen kväll!













Och här kommer det lite bilder som jag redigerat :)






Besos



Kommentarer
Postat av: Nina

Tack för det skrattet!! HAHAHA :D Ska nog ringa till Ella och höra om vi ska bli ihop igen .. hahaha

2009-10-15 @ 00:23:01
Postat av: Anonym

oj, ja skulle ju kommentera det tidigare inlägget :P

2009-10-15 @ 00:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]