Gott med kaffe


Date: 2009-09-16 / Time: 10:09:36
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Sitter vid datorn nu en snabbis innan städningen drar igång. Vi har precis kommit tillbaka från Må Bättre där vi tränar på onsdagar nu. Vi har ju bytt från Grand. Mycket bättre. Idag har jag gått på band och gymmat. Är helt slut nu. Skönt att sätta sig ett tag och dricka en kopp kaffe.

Efter städningen blir det klassråd som alltid och sen lunch. Som tur är, har jag kunder idag. Hade blivit så långtråkigt att vara assistent, dagen är så lång, vi slutar 5. Jag ska ha en tjej som ska färga, slinga och klippa sig :) Det ska bli skoj!

Idag åker vi bil iallafall.. Hur skönt är inte de. Vi åkte 7 (45min senare) plus att vi inte behöver sitta på Weaynes till halv 7 tåget. Utan vi kan åka hem direkt när vi slutar. Då är vi hemma redan 6, istället för 8 som vi hade kommit hem med tåget. Såå skönt. Tack majsen för att vi får låna bilen.

Sen är det bara imorgon kvar.. Sen är det så gott som helg. På fredag ska jag igentligen ha praktik hos Ida, men eftersom jag inte kommer kunna vara där när jag går ut i November så måste jag hitta ett annat ställe att vara på. Så jag tänkte gå runt till lite salonger på fredag och kolla hur det ligger till och om det ser ut att finnas någon plats åt mig någonstans. Vet inte hur jag ska göra.. Det är så jobbigt allting. Man vill bara ha det klart. Man går ju lixom och bär runt på en liten klump i magen hela tiden :( Nog pratat om de nu, innan jag sprängs :P Närå.. Men nu ska vi börja städa.

Ha en bra dag alla ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]