Godmorgon på dig


Date: 2009-09-29 / Time: 09:38:35
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Nu har vi första rasten och kaffet har jag bredvid mig :) Idag har vi People skills. Jätte intressant är det! Vi har precis gjort ett personlighetstest. Om man var Samarbetare, Analytiker, Reglerare eller Entusiasmerare. Man har alltid något från alla tre, men oftast är man tydligast i ett av dom. Dom flesta i klassen blev Samarbetare, men jag och Tom var tydliga Entusiasmerare :) Jag hoppas det är positivt :) Tom sa att han redan visste det om mig och att det var jätte tydligt, hehe. Men det finns inget rätt eller fel iallafall.

Gud, jag var så trött imorse och det var mörk och kallt. Jag såg knappt vart jag cyklade :( Somnade på tåget innan vi ens hann åkte ut från Gävle. Mörka, kalla Sverige. Usch

Snart börjar vi igen. Undrar vad vi ska göra då :) Ha en fin tisdag ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]