Friday night


Date: 2009-09-25 / Time: 16:08:51
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Idag har jag och Jenny varit runt till några fler salonger. Att det ska vara så svårt att hitta någon plats. Men imorgon ska jag iallafall provjobba på Hairteam mitt emot Euro sko. Skulle börja runt halv 11. Ska bli jätte skoj! Så får se vi sen hur det blir.

Sen har vi varit på stan och shoppat. Fick med mig en maskara, rouge, deo och en ögonskugga :) Sen gick vi hem till Jenny och åt sushi (eller jag åt) J kunde inte ens följa med in och handla det för att hon höll på att spy. Haha, Jempa!!! Det som är såå gott!!! Sen kom mamma hem till J och mös med oss, jag klippte hennes lugg och fick en hårborste och en Ralph Louren Rocks parfym som tack :) Som jag önskat mig i present från Spanien. Mamma har precis kommit hem därifrån :) Jätte snällt.. Tack bästa!!!!

Nu är jag hemma och ska hämta lite saker. Sen ska jag hem till J igen och fixa mig. Vi ska ut och äta på Brunnsgatan 63 ikväll. Vi blir ett gäng (Lovisa, Jusse, Jenny och co) och det ska bli jätte trevligt. Älskling Mandy kommer hem ikväll också.. Så jag hoppas att vi ska träffa henne med. Hon skulle inte med och äta, men vi får se vad som händer efter det. Imorgon ska vi iallafall festa. Det ska bli as skoj! Love to party :)

Ha en trevlig kväll, PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]