3 x klipp = roligt


Date: 2009-09-17 / Time: 10:00:17
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Hejsan alla söta! Igår kollade jag, jenny, lovisa, sanna och helene på Idol hemma hos Justine. Sen gick vi över till Jenny som bor i dörren bredvid och kollade på "Glasblåsarens barn". Så himla bra film. Jag var livrädd för den när jag var liten men det har alltid varit en favorit. Innan vi skulle börja kolla så hade jag så mycket minneslucker från filmen. Vilket är väldigt roligt.. Annars kan jag allt i alla filmer. Men så fort vi satt på den, så kom replikerna av dig själv :) Visst kom jag ihåg! Hehe

Nu är jag i skolan iallafall. Har precis haft min första kund. Hon var jätte söt och rolig. Hon påminde om min gamla lärare Ingergerd på Borgis (Jenny). Så nu har jag en rast till halv 11. Sen kommer nästa. Jag har bara klippningar idag. Men det är jätte roligt! Tror att min andra kund har jätte långt och tjockt hår :) I love!

Idag ska jag äntligen göra om mina naglar hos Camilla :) Klockan 5 ska jag dit, precis när jag kommer in till Gävle med tåget. Jag har inte haft tid att göra naglarna så det har gått en vecka för länge. Det ska bli svin skönt iallafall. Har ingen aning om vad jag ska göra med dom, men det blir alltid så jäkla bra.

När jag är färdig ska jag hem och tvätta, sju till tio. Jippi!!! (not)

Och imorgon är det äntligen FREDAG ♥ ♥ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]