Vi är på gång ..


Date: 2009-10-03 / Time: 19:22:20
Kategori: Me and friends / 0 Kommentarer

Har precis kommit hem från kalaset. Har varit i matkoma tills nu. Ska snart börja välja kläder och så. Har verkligen inte aning vad jag ska ha, det är ju så trökigt väder ute :( Det förstör ju allt, dvs håret :P

Idag har jag haft på mig min nya vita tisha, tunna leggings, lårhöga stövlarna, kedjehalsbandet och nitarmbandet, skinnjackan och fransväskan ;) Har tyvärr ingen bild.

Nu ska vi tagga till lite jag och Jenny. Nina och Sandra kommer senare :) Emil och Norling är ute på balkongen med Matte. Blir nog ett bra gäng hos oss ikväll. Ska iallafall bli jätte roligt.. Får tänka bort regnet. Vi tar ju ändå taxi här i från till krogen ändå. Ses vi på Goya kanske? ;)

Hoppas ni får en jätte trevlig kväll allihopa ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]