Vad är det för fel på mig?


Date: 2009-10-09 / Time: 11:53:33
Kategori: Outfits / 5 Kommentarer

Vaknade i natt klockan 4 och hade så jäävla ont i magen. Sprang in på toan och andades djupt. Det kändes som att det var hur mycket luft i magen som helst och det bara värkte. Sen kom det.. Jag spydde 4 gånger och det är så fruktansvärt äckligt tycker jag. Där satt jag, på toa, mitt i natten och spydde utan anledning.. Försökte väcka Matte men det gick ju inte.. Tog Ipren och Alvedon och gick och la mig igen. Messade Carran direkt att jag tänkte somna om och inte gå till skolan. Går ju inte om det är så här..

Men nu har jag vaknat och känner mig konstig.. Dom i magen lixom. Ska äta frulle nu så får vi se om det blir bättre. Ska gå tillbaka till kiropraktorn idag också och knäcka ryggen en gång till. Den är inte riktigt bra än. Åh jag hatar när man inte mår som man ska. Jag brukar aldrig vara såhär.. Sjuk, spy, ont i rygg och nacke? Fattar ingenting..

Här kommer min gårdagens iallafall. Ha en bra dag mina söta och hoppas att det blir bra med mig snart.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Gravid kanske? :)

2009-10-09 @ 16:02:17
Postat av: Denice

Det hoppas jag verkligen inte. Jag har p-stav men jag kanske borde kolla upp det ändå!

2009-10-09 @ 16:56:33
URL: http://deniceskold.blogg.se/
Postat av: Anonym

men gud, gravid vad de första jag tänkte också

2009-10-09 @ 18:33:27
Postat av: Anonym

Du dricker för mycket!!! Levern tar stryk!! Nyktra till kvinna!!.

2009-10-12 @ 16:37:29
Postat av: Denice

Jag går ut jävligt ofta..Jag vet! Men jag dricker inte så mycket när jag går ut. Jag älskar att dansa, klä upp mig och träffa folk :)

2009-10-12 @ 23:57:07
URL: http://deniceskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]