Mys middag hos Frida ikväll ;)


Date: 2009-10-29 / Time: 12:41:55
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Hej bloggen! Nu är jag klar med mina kunder för idag. Jag hade en utväxt på morgonen och efter det en klipp. Det har gått jätte bra. Det var ju sista kundpasset här idag. Känns lite sorgligt :( Har precis ätit och nu kommer jag vara assistent tills vi slutar klockan 3. Längtar hem! Jag och Sandra Sundberg ska på stan när jag kommit in till Gävle. Sen blir det hem och dona lite och fixa sig. För ikväll så ska vi hem till Frida på middag och ha vinmys med tjejerna och sen ev slicken. Ska bli jätte roligt och träffa Amanda som kommer hem från Sthlm idag.

Vet dock inte vad jag ska ha på mig :( Men mina nya boots är iallafall GIVNA
Igår hade vi jätte mysigt hemma hos Carran. Det var jag, Carran, Eve, Gabbe, Mehtap och Sara. Resten kunde inte vara med :( Men vi hade jätte roligt och vi fixade med massa hemlisar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]