Men stackare


Date: 2009-10-01 / Time: 23:14:46
Kategori: Anything/Everything / 1 Kommentarer

Gud alltså! Va pinsamt. Var det någon mer än jag som såg på Idol nyss och när dom talade om vem som skulle gå vidare av Camilla och Karolina?? Karolina sa han! Och Camilla hörde fel, hon hoppade upp i Jides famn och kramade honom. Och sa, Jide jag älskar dig. Men han ba typ: Camilla, du ska gå ner där.. och pekade åt andra hållet. Sen typ: Grattis Karolina! DU har gått vidare. Hittade inte klippet än tyvärr på Idols hemsida. Det måste ni titta på utifall ni missade. Stackarn! Alltiså, jag vill skratta ihjäl mig men jag får sånna skuldkänslor. Ni MÅSTE se de iaf.

Sen filmade dom henne i närbild när hon kramade Jide igen under programmets eftertexter och såg att hon minade "Fyfan va pinsamt"

Jag håller verkligen med. Gud va skämmigt. Men hon måste ha hört fel eller något, och varit alldeles för nervös och uppspelt :( Det är ju de som är nackdelen med direktsändning.

Nu ska jag sova. Godnatt


Kommentarer
Postat av: Denice

Dom är från Deichmann, endast 349 kr.

2009-10-01 @ 23:19:08
URL: http://deniceskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]