Kan man vara kär i skor?


Date: 2009-10-24 / Time: 15:39:20
Kategori: Shopping / 2 Kommentarer

Tre små apor vinet och en par nya skor fick jag med mig hem. Vinet drack jag för första gången med Sandra förra helgen. Riktigt gott! Och bootsen. Kanske hur coola som helst. Blev inlove direkt. Jag tänkte verkligen inte köpa dom, men Lullen och Elin var ju där och dom bara: Denice, som tillhör dig, köp dom och jag kunde inte stå emot. Jag ville ju ha dom! Men nu är dom mina! Kanske bästa köpet på länge. Dom ska jag ha ikväll ;) Den kan jag lova! Dom kostar endast 599:- på Dinsko. Kommer bli ett par favoriter under höst och vintern. Perfekta när man ska gå i snö;) hehe



Vet inte vad jag ska ha till än. Har ju ett tag till på mig att bestämma mig.
Ikväll ska vi iallafall fira Lovisa som fyllde år i måndags. Malin, Diana och Lovan är förtillfälligt på Fjärran och myser i bubbelpoolen kan jag tänka mig. Jag kunde inte följa med, ska möta upp dom lite senare. Jag vet inte riktigt än vilka det är som ska med ikväll. Det blir kul vilket som :)

Moa stackarn ligger ju sängliggandes efter gårdagens bravader, men ska förmodligen med oss ikväll ändå :) Eller hur Mois?

Har precis hoppat ur badet. Så skönt och bara ligga och slappna av och lyssna på min radioanka:)


Kommentarer
Postat av: Malin Anshagen

åh, jag stog o höll i dom i fredags...men 600 kändes så dyrt just då:( men man kanske ska unna sig;)

2009-10-25 @ 13:27:08
Postat av: Denice

Unna din gumman! Innan dom tar slut.. Dom är ju så sjukt snygga. Hade dom igår.. Dom var supersköna också :D

2009-10-25 @ 13:51:31
URL: http://deniceskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]