Denice tipsar


Date: 2009-10-21 / Time: 21:41:26
Kategori: Anything/Everything / 4 Kommentarer

H&M redo för kaos. Bara en månad kvar till Jimmy-Choo släppet på H&M. Kolla in reklamfilmen här

Speciella armband
De 160 första i kön får ett armband som ger dem access till den utvalda Jimmy Choo-avdelning, där du kan shoppa damskor, väskor och accessoarer. Du som inte får ett armband, får tillgång till dam- och herrkollektionen, och efter två timma, får du tillgång till den speciella accessoaravdelningen.

 

Nytt för i år är även att du bara får köpa en produkt av varje sort, och alltså inte handla på dig flera väskor, plagg och skor.

Tänk dig att ha några av dessa skor. Åh.. Jag skulle verkligen vilja vara en av dom 160.


Höstskor från Scorett med snygga detaljer :)
Spännen, nitar, fransar och kedjor (I love). Scorett satsar på detaljer i höstens och vinterns skokollektion, kolla in dessa. Metallic är det som gäller. Detta är en bra början. Dessa är lite mer silvriga, men super snygga.

Mina 8 bästa tips och kap:



Mitt sammets tips: Blå kjol från Topshop 240kr.
Mitt axelkap: Blå paljettklänning med axelvaddar från Topshop 540 kr.
Snygg nitjacka: Jacka med nitar från H&M 1 499kr.
Mitt paljett tips: Leggings från H&M 150kr.
Het höstjacka: Arméjacka från H&M 349kr.
Mitt pälstips: Fuskpäls från H&M 499kr.
Overknee kap: Svarta lårhöga stövlar med nitar och tofsar från Asos.com 1 680 kr.
Skotips: Svarta ankelboots med klumpig klack från Dinsko 499kr.



Kommentarer
Postat av: BasC

jag hade Lätt köpt arméjackan! och pälsen också! väldigt bra för att vara Fake och H&M!

2009-10-21 @ 22:00:56
URL: http://BasC.se/
Postat av: J

Men du, de släpper bara grejerna på internetshoppen va ?

2009-10-22 @ 20:20:24
Postat av: Denice

Ja tyvärr så gör dom ju bara de :(

2009-10-24 @ 12:41:49
URL: http://deniceskold.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Hej!! Har du en såndär blå paljettklänning? Kan jag få köpa den isf?? Har letat sönder mig utan något som helst resultat!! Kram!

2011-11-01 @ 17:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]