Hej mina vänner!


Date: 2009-10-10 / Time: 13:47:40
Kategori: Me and friends / 0 Kommentarer

Vaknade halv 10 imorse och tog bilen till pappa för att sen åka och träna. Det gick superbra på gymmet. Sen åkte vi upp till mig och där blev jag avsläppt. När jag kom hem åt jag frukost och har bara myst framför tv nu. Jag och Jenny ska snart på kalas hemma hos henne i Hagaström. Rune fyller år idag. Så vi ska dit på lite gotta!

Igår efter Jenny följt med mig till Kiropraktiorn så åkte vi ut till Valbo och kollade lite. Fick med mig ett bar svarta höga uggs med snörning i bak, två linnen (svart och mörkgrått), en tunika (lila) och ett par örhängen (bling). Basplagg som jag bara älskar! (Visar er sen)
Sen var vi bara hemma hos henne och slappade till klockan 9 kanske.. Sen gick vi hem till mig och här var det ju fullt hus. Här satt grabbarna och festade och då blev jag och Jenny lite sugna, så vi sminkade till oss lite och tog ett glas vin och följde sedan med ner på slicken. Det var faktiskt jätte roligt igår. Har inte varit där på jätte länge men det var skön musik och roligt folk. Vissa lite fullare än andra (Rickard, varför tar du åt dig? ;P)

Ikväll däremot blir det all in. Vi blir en jäklans tjejgäng som ska festa hemma hos Sanna. Några tjejer från Uppsala kommer upp och hälsar på och resten är gamla trogna Gävlebor som är sugna på lite vin ;) Ska bli super kul. Go Girls!

Nu ska jag kila iväg. Ska följa med Sanna ner på stan en sväng innan jag möter upp Jenny och åker ut till Haga.

PS! Harry Potter, grattis på namnsdagen! You rock!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]