Hej bloggen!


Date: 2009-10-07 / Time: 18:33:57
Kategori: Me and friends / 1 Kommentarer

Idag när Matte slutade jobbet så var vi och storhandlade. Fick med oss massa gott hem. Sen gjorde jag Tacopaj, snuskigt god:)

Nu ska jag hem till Jenny och mysa med henne, Sanna, Justine och Helene. Blir kanske lite mysgotta, vin och film :) Ska bli så skönt och umgås lite.

Imorgon blir det skola iaf. Det ska bli jätte roligt.. Det är ju makeup. Så man ska komma osminkad (vilket jag gör varenda dag) Orkar inte sminka mig när tåget går så tidigt och när man ändå sover på tåget och kökar runt sminket. Hehehe

Nu måste jag kila.. Ska möta Sanna neranför och gå till Jenny tillsammans.

Ha en mysig kväll! ♥

Här kommer en bild från Amandas kamera från kvällen vi festade hos Madde.



Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

tacopaj är grymt gott!

2009-10-07 @ 20:32:43
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]