Halta Lotta


Date: 2009-10-11 / Time: 14:18:05
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Igår var det en sjukt bra kväll. Vi förfestade hemma hos Sanna, sen gick vi över till mig. Vi var väl ca 15 tjejer och 7-8 killar.. Jätte trevligt. Sen gick vi på Goya allihopa! Det var mycket folk och bra musik :) Sen köpte jag och Sandra ett varsit glas vin och satt oss typ vid baren.

Sen blir det bråk bakom oss, och dom börjar slåss och knuffas. Då lyckas jag dras med ner på golvet, mitt vin får jag i ansiktet och glaset splashar i handen och på det välter också barstolen och stången landar på min fot. Så nu är jag helt uppsvullen på foten och haltar som ett arsel, skärsår på handen och bena och jag har tappat en nagel! När Sandra kom hem upptäckte hon att hon fått in glas i skorna och blödde när hon tog av sig dom. Så nu haltar hon också och är uppsvullen.

EN FET FUL JÄVLA TISTEL: Alltså! Till er som bråkar på krogen. Ge upp, hur orkar ni! Jävla idioter! Tack vare er så måste jag OCH Sandra halta nu, säkert hela veckan! Jävla punghuven! Jag är så arg på er + att jag inte kan göra ett skit idag nu när man är ledig.

Snart kommer mamma iallafall. Jag ska färga hennes ögonbryn och fransar, sen kommer hon med lite grejer som jag ska få. Sen skulle Sandra och Rickard komma hit och och mysa lite med mig och Matte. Kolla på film, kanske käka Max ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]