Godmorgon


Date: 2009-10-25 / Time: 12:59:25
Kategori: Me and friends / 2 Kommentarer

Va skönt stt man fick mysa en timme längre i sängen imorse. Men nackdelen är ju att det kommer bli mörkare mornar :( Nu sitter jag i soffan och har tagit hit täcket och kuddarna och ska ligga här och mysa och kolla på allt bra som är på tv. Har precis kollat klart på Emil i Lönneberga. Får se vad som kommer efter. Älskar nya SF kanalen :)

Igår var vi hos mig hela kvällen hos firade Lovisa innan vi gick ner på Goya. Vi hade grymt kul igår och jag var bara salongsberusad.. Kanske hur skönt som helst. Plus att jag höll mig från att köpa något på Goya också. Vi träffade på Madde och Sandra inne på Goya också :) Super skoj.

Här kommer lite bilder från mig.

Min lilla 20 årig


Lillen, Diana och Malin










Kommentarer
Postat av: Sanna&Sofie

Vilka snyggingar! Man blir riktigt partysugen!!

2009-10-25 @ 15:49:34
URL: http://chokladovanilj.blogg.se/
Postat av: Malin

Vilken kväll!! bra uppvärmning till nästa lördag, då jäklar ;)

2009-10-25 @ 18:14:43
URL: http://elinmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]