Finally DH


Date: 2009-10-01 / Time: 21:49:10
Kategori: Anything/Everything / 4 Kommentarer

Nu har jag färgat klart, umgåtts med Sandra, hämtat släpvagns låset åt Matte, kissat och borstat tändera, hämtat nytt vatten och bytt om till sovshortsen ;) Och äntligen ska jag få se mitt efterlängtade DH avsnitt. Förstår ni min lycka?

Imorgon är det praktik som gäller. Jag är ju nu mera på Hairteam. Och där har jag fått jobb efter jag slutat skolan. Den 9 november börjar jag, som anställd :) Kom gärna dit om ni vill klippa er eller färga eller vad som helst:) Jag gör alla behandlingar. Det är både drop in och bokningar:) Skulle vara underbart roligt! Är där imorgon, sen fredagen om om två veckor, och fredagen efter de. Sen är det från den 9e som gäller :) Im so glad.

Nuså, mina underbara vänner, DH next!
Godnatt godnatt godnatt, ni är bäst!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej.. bra blogg du har =) läser då och då.. Hur lång var din utbildning till frisör? Gick du nå speciellt program innan de? /Sandra

2009-10-02 @ 16:56:38
Postat av: Denice

Hej Sandra! Va roligt att du tycker det. Jag gick Sam ekonomi på gymnasiet innan. Men det var inget jag ville jobba med. Så eftersom det är en privatskola så betyder inte betygen innan något. Bara du vill och kan betala får du gå. Min utbildning är 10 månader och jag är klar den 6 november :) Så kul! Funderar du på att börja?

2009-10-03 @ 00:12:10
URL: http://deniceskold.blogg.se/
Postat av: Sandra

Okej :) du verkar vara super duktig! Måste lära dig super fort. Jag skulle vilja gå en sån utbildning :) men vet inte om jag skulle hinna lära mig allt på 10 mån? hehe!

2009-10-03 @ 11:14:04
Postat av: Denice

Så tänkte jag också. Och man känner lite så nu, kan man allt? Hur ska jag klara det här? Men med hjälp från salongen och att våga lita på sig själv och sina kunskaper så tror jag att det kommer bli jätte bra. Utbildningen går väldigt fort. Känns som jag precis har börjat på skolan :) Men jag rekommenderar absolut min utbildning. Den är så himla bra och har ett av sveriges bästa rykten inom frisörskolor och gesällen ingår. Frisorcentrum.se kan du gå in och kolla + att skolan har CSN stöd nu. Det är perfekt :) Lycka till

2009-10-03 @ 11:44:10
URL: http://deniceskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]