En riktig myskväll with the girls


Date: 2009-10-03 / Time: 00:19:41
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Kom precis hem från en supermysig filmkväll hos Jenny. Vi har ätit godis, pratat och kollat på Fun with Dick and Jane. Så rolig film. Det var varit jag, Jenny, Sandra, Emma, Anna och Hanna. Nu kollar jag på DH igen och kollar runt lite på datorn.

Det har varit as roligt på praktiken idag. Har klippt och färgat Sandra och klippt Nina. Mamma och lillasyster kom in och hälsade på också:) Sen gick jag direkt till Jenny när jag slutade.

Matte är med grabbarna ikväll och dom var just på väg till slicken när jag pratade med han. Så det blir till och somna själv innan han hinner komma hem. Men imorgon blir det mysig helgfrukost tillsammans. Det är så underbart.

Klockan 12 imorgon kommer Jennys mamma hit och så ska jag slinga och klippa henne :) Du kommer bli sån milf Anita :P Jenny kommer ju också såklart.. Har saknat Mandis mycket idag. Tråkigt att hon inte kommer hem ihelgen. Men hon håller ju på att flytta in i nya lägenheten i Sthlm :)

Undra vad man ska göra imorgon kväll då? Kanske blir det en vit helg? Får se ..

Nu måste jag fortsätta kolla.. Kan inte få nog. Godnatt

En osminkade Nici


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]