Snyggt och praktiskt


Date: 2009-10-15 / Time: 23:06:40
Kategori: Shopping / 1 Kommentarer

Hej hej. Kom hem vid halv 9. Har sagt hejdå till Jenny. Känns så tråkigt att hon ska åka. Hon är ju min högra hand här hemma. Har hämtat ut mitt paket på konsum också. Äntligen hade mina smyckeshållare från Mihi kommit. Så nu har jug sorterat och donat i säkert 2 timmar. Mina smycken låg i en ihoptrasslad hög. Fyfan va drygt det har varit att trassla loss dom. Men nu har jag hängt upp det jag använder mest och jag är jätte nöjd. Vet inte rikigt än vart jag ska ha dom. Så dom får stå på mitt smink bord så länge. För luckan går ju att fälla upp på den, så det känns inte så smidigt att ha den där.. men vi får se.

Resultatet.
'






Nu blir det till och sova. Ska ju upp på praktik imorgon. Kom gärna in om ni har vägarna förbi :)
Godnattpuss ♥


Kommentarer
Postat av: Mandy

Men gud va bra att du antiigen fått ordning på dina smycken nu :D det var ju en enda röra innan! Hehe puss

2009-10-17 @ 10:11:10
URL: http://annaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]