Smärta är ordet


Date: 2009-10-12 / Time: 21:43:56
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Hej allihopa! Har hållit på med datorn i en timme nu. Den är inte lika snabb längre. Förstår inte vad som är problemet. Jag har kollat igenom den så gått jag kan, men hittar inge fel. Blir så less bara. Hur kan min lilla älskling göra såhär mot mig?

Jag sitter vid den nu iallafall, men det tar 100 år att klicka sig vidare :( Har kollat på DH idag och det är så spännande så att jag dör, och till de åt jag min underbart goda Ceasarsallad som jag själv gjort. Fyfan va grym jag är. Jag skulle kunna sälja den, det var precis som Tennstopets. Och den älskar många ;) Så det blir nog den ett tag nu.. Tills jag ledsnar :) Mmm.. Matte tyckte den var as god också.

Nu ska jag och Matte kolla på nästa Johan Falk film. Såg ju en igår med Sandra och Rickard, och dom är ju som Beck (att dom hör ihop). Jätte bra var gårdagens iallafall. Kommer inte ihåg vad den hette. Men vi började från början iaf. Kan jag rekomendera!

Blir hemma imorgon också. Har lindat foten hårt nu. Känns bättre då. Och så har jag undersökt mina ben. Har feta blåmärken på samma ställen, på båda bena. Får det inte att gå ihop? Hur fan ramlade jag så att det kunde bli så? Hehe.. Blir så less bara. Så tråkigt när det gör ont och vet vem hur länge jag kommer ha de då. Jag kan ju inte ha nå skor heller.. Bara foppa. SNYGGT!?!??!? Det är lixom bland det fulaste jag vet. Jag har ju iförsig Uggsen. Thank god!

Godnatt sweeties



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]