Avskedsmyys


Date: 2009-10-15 / Time: 19:05:42
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Jenny åker ju till Norge i natt med Sanna. Så nu har jag och emma och jenny lite avskedsmys för henne. Hon packar och va trackar henne som vanligt. Vi dricker lite vatten och kollar på Simpson. Hon har packat en fet fet resväska och hon blir borta i 10 dagar. Buhuu.. Im gonna miss you :(

Meen, ihelgen kommer Lovan hem. Det var ju verkligen på tiden. Dig har vi saknar som attans här hemma. Imorgon är det praktik som gäller på Hairteam. Sanna kommer klockan 10 för färgning. Sen får vi se vem som slinker in och vill bli tillpiffad.

Mina nya naglar. Det blev silver glitter den här gången ;)



Hörs senare. Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]