Världens finaste datum 28/11


Date: 2009-11-28 / Time: 18:00:28
Kategori: Outfits / 2 Kommentarer

Jag måste bara säga, Grattis till mig själv och Matte som firar 5 år idag. Vi blev alltså tillsammans 2004. Det är så jäkla länge sen. Helt sjukt.. Jag älskar dig!

Gårdagens outfit





Idag har jag jobbat och det var gått jätte bra. Jag slutade klockan 2. Då åkte vi till och bowlade. Det var verkligen skit kul. Alla vill vinna och det är rent utsagt krig mellan Matte, pappa, Örjan, Josse och mig. Elaka ord, puttar och nedtryckning.. Haha. Avundsjuka med andra ord om det går bra för någon annan. Matte tog hem segern. Som dom två senaste åren. Hur dukigt som helst. Men Örjan var nära idag. Jag kom 3:a.

Nu ligger jag i sängen.. Är super mätt och trött. Måste vila lite innan kvällen sätter igång.
Förstår inte att man ska orka äta en gång till vid 8. Blir inte så mycket kan jag lova iallafall.
Jag, Matte, Danne och Sandra ska äta lite middag hemma hos oss och spela spel. Ska bli mysigt och roligt. Sen kommer kvällen ta oss hem till Emil som ska ha fest :) Vi blir nog jäkligt många ikväll.. Sen blir det Goya (like always)

Har tyvärr ingen dagens. Men ni kommer få en kvällens iallafall :) Antingen idag, eller imorgon.
Nu ska ja fortsätta vila.
Ha en fin kväll.



Kommentarer
Postat av: Lulefolket

Vi är ett lulegäng som önskar er all lycka i framtiden;) Bra val, Matte, jävla goknullat fruntimmer, det vill vi lova!!

2009-12-04 @ 21:44:21
Postat av: emma & jennifer

hahahahahahhaha

2009-12-06 @ 15:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]