Trevlig torsdagkväll :)


Date: 2009-11-26 / Time: 20:59:44
Kategori: Shopping / 0 Kommentarer

Idag har det varit full rulle på jobbet. Jätte roligt! Men det känns i kroppen. Som tur var hade jag inget planerat idag så jag och Matte har varit och köpt pizza och kollar på brynäsmatchen. Snart är det Paradise, men det vill inte Matte kolla på :) Haha





Kolla in våra nya julgardiner då :) Så fint att de möts och blir ett hjärta :) IKEA, 200:-

Faktiskt så lämnade jag tillbaka klänningen som jag köpte igår. Efter att ha provat den 10 gånger hemma, med skor och allt så kändes den för vardags, trots glittret. Det var ju så långa armar och ingen uringning + att den var för lång, ner till knäna. MEN jag kom ju inte hem tomhänt förde. Gick in på Bikbok och köpte en nästan precis lika dan, bara att den var trekvartsärmad, uringad och kortare :) Men det var lite mindre glitter på axlarna, men det gör inget. Den var riktigt snygg ändå. Endast 249:-

Köpte även ett nytt deadem med en stor rosett. Har sett liknande på Bikbok (svarta och vita) men det har inte känts så speciellt, eftersom jag redan har några svarta, fast med lite mindre rosetter. Så hittade jag mitt på H&Ms barnavdelning. En svart glittrig rosett. Supersnyggt + att den var precis lika stor som jag hade önskat. Perfekt. Kostade bara 49:- Helt sjukt!




Klänningen kommer jag självklart använda till vardags också. Men den ska ha sin premiär på lördagkväll, till mina nya 50-50strumpbyxor och mina favoritskor från Dinsko ;)


Här kommer dagens outfit




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]