Saturday night


Date: 2009-11-07 / Time: 18:34:58
Kategori: Me and friends / 0 Kommentarer

Hejsan! Idag har jag jobbar på salongen mellan 10-15. Sen mötte jag upp Sandra och vi gick hem till mig och åt lite ost & skinkpaj :) Sen kom mamma och mormor, jag klippte mormor och mamma färgade ögonbryna på. Sen såg det kanske så förjävligt ut här hemma så dom hjälpte mig att städa lite. Tack så hemsk mycket.
Dom ska även komma hit nästa söndag, så ska vi ha STORSTÄDNINGSDAG :) Härligt med familj som hjälper till ;)

Nu är Sandra på väg hit igen. Vi ska göra oss i ordning tillsammans, sen ska vi möta upp Maddie :)
Ikväll ska vi till Frida på lite vinmys. Det är så trevligt att bara sitta & umgås och prata om allt och inget ;)
Vi får se vart kvällen tar oss ;P

Ha en toppen kväll :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]