Morgonkaffe i morgonrock


Date: 2009-11-18 / Time: 11:38:52
Kategori: Shopping / 0 Kommentarer

Godmorgon allihopa! Här sitter jag med en stor het kopp kaffe och myser i min rosa morgonrock. Njuter av mitt sista sovmorgon för den här veckan. För imorgon ska jag jobba på Hairteam.

Kom på att jag har glömt och visa er min nya pälsmössa som jag köpte i fredags. Det har tagit ganska lång tid innan jag hittade just den. För ingen har varit precis som jag har velat. Tänkte visa er.


Jag köpte pälsmössan från Bikbok högst upp. Och den är jag jätte nöjd med. Den ser gråare ut än vad den är på bilden. Det är även snyggt med svart pälsmössa, men då är det ju snyggast om man har ljust hår. Som hon längst ner. Ser ni skillnanden? Man vill ju inte se ut som ett ägg, det är därför man inte ska köpa en rund.

Sen har jag önskat mig detta påslakan av mamma som är på väg hem till mig just nu. Men det ska slås in och läggas under granen. Super snyggt och jag som äälskar leopard.

Från H&M Home, endast 249:-. Jag beställde set.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]