HALLÅ?? ..


Date: 2009-11-11 / Time: 22:34:33
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Jenny ringde nyss. Helt extas!!!! Då hade det plingar på hemma hos henne och hon fattade inte alls vem det kunde vara... Så tittade hon lite närmare..

Så var det JENNIFERRR!!! Hon har ju lurat alla.. Hon skulle komma hem nästa vecka och vi alla höll på och räkna ner.. Så dyker hon upp bara så där.. Helt stört

Tråkigt nog har hon ingen mobil än så det går inte att få tag på henne!! Bajsman.. hur kunde du lura oss så?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]