Gårkvällen


Date: 2009-11-20 / Time: 17:28:23
Kategori: Me and friends / 0 Kommentarer

I onsdags fyllde Nina 23år. Så igår bestämde vi oss för att fira henne. Vi drack vin och spelade spel hemma hos henne. Det var jätte roligt. Scattergories hette spelet och det var så sjukt kul. Synd bara att det utgått, annars hade jag lätt köpt det. Vi fick låna spelet av Anna :)

Lite bilder från igår då.

Lite stressade och konsentrerade kanske ..


Självklart så hade jag mina nya paljettisar och min nya axelklänning ;)


Älskar axlarna ;)



Måste bara tillägga:

NINA - bara genom att titta på bilderna så blir jag less på din tapet. Hur överlever du?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]