Första advent


Date: 2009-11-29 / Time: 17:15:07
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Hej bloggen! Jag har lite bråttom nu. Mamma ska strax hämta mig. Vi ska kolla konsethuset och kolla på när Gävles lucia ska krönas. Hoppas det blir lilla Josse, men om det inte blir det så är det ju roligt ändå att vara med i luciatåget. Som tur är så spelar det ingen roll för Josse heller.. Eftersom det bara är en som kan bli det så måste man vara glad för dens skull. Jag vet att det har varit jämt mellan 2, kanske Josefine. Kanske inte .. Vi får se ikväll. Jag är iallafall jätte nervös. Tänk om...



Sen när det är slut ska jag hem till Jenny på första adventsbak och glöggmys. Det ska bli otroligt roligt och skönt att bara slappa och njuta av juletidernas början. (Gud va nördigt det lät, haha)



Så nu måste jag måla lite maskara på ögona, sen kommer hon nog..

Hoppas ni får en jätte mysig advent ni också.

Kram på er ♥

PS! Bilderna från gårdagen kommer upp imorgon. Vi hade grymt kul :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]