Emil Björklund: jaha, laddning inför lördag


Date: 2009-11-26 / Time: 22:02:26
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Mattias Eriksson
Mattias Eriksson
ja de ka du göa
för 2 timmar sedan
Emil Björklund
Emil Björklund
blir fest hos mej vi ska göra så grannarna börjar grina.. :)
för 2 timmar sedan
Denice Sköld
Denice Sköld
haha då åker du ju ut.. du har redan 2 pluppar. haha jag och matte har varit tillsammans i 5 år på lörd :D :D
för 11 minuter sedan · Ta bort
Mathias Södergren
Mathias Södergren
Denice det måste ni fira med en en fest! :)
för 10 minuter sedan
Mattias Eriksson
för 9 minuter sedan
Mathias Södergren
Mathias Södergren
en fest med goda vänner å bekanta! ;P
för 9 minuter sedan
Emil Björklund
Emil Björklund
kan ni väl ta på söndagen. hålla på, då får ni ju 5 + 1 dag :)
för 8 minuter sedan
Denice Sköld
Denice Sköld
Jooooo ja vill
för 8 minuter sedan · Ta bort
Mattias Eriksson
för 7 minuter sedan
Denice Sköld
Denice Sköld
vi ska äta middag här först.. sen kommer vi böööj
för 6 minuter sedan · Ta bort
Emil Björklund
Emil Björklund
vill vaaad. ha mys me matte? du e väl törstig du denice
för 6 minuter sedan
Mattias Eriksson
Mattias Eriksson
hur kan du säga det? har du hört med dom du har bjudit hit på middag???!?!?!
för 6 minuter sedan
Denice Sköld
Denice Sköld
haha ja är skit törstig.. va tror du om mig.. matte kallar mig vinhagga
för 5 minuter sedan · Ta bort
Mathias Södergren
Mathias Södergren
ja visst Emil varför fira 5år när man kan fira 5år + 1dag !! ;)
för 5 minuter sedan
Mattias Eriksson
Mattias Eriksson
inte för att jag inte vill till emil, men du har bjudit andra hem till oss på middag denice
för 5 minuter sedan
Denice Sköld
Denice Sköld
haha skiter man väl i
för 5 minuter sedan · Ta bort
Mattias Eriksson
Mattias Eriksson
cool du är nu då
för 4 minuter sedan
Mattias Eriksson
Mattias Eriksson
bara för att du sitter i sovrummet
för 4 minuter sedan
Denice Sköld
Denice Sköld
hahahahaha min mini dator rockar!!!!!!
för 4 minuter sedan · Ta bort
Denice Sköld
Denice Sköld
din fula stora orkester suger
för 3 minuter sedan · Ta bort
Mathias Södergren
för 3 minuter sedan
Mattias Eriksson
Mattias Eriksson
orkester?
för 3 minuter sedan
Emil Björklund
Emil Björklund
sluta bråka, det kostar för mycket för matte o få ett utbrott :)
för 2 minuter sedan
Denice Sköld
Denice Sköld
Vet ni vad matte fråga mig idag då.. Kan inte du göra rent mellan mina tår Denice.. Hur äckligt är inte de dåååå
för 2 minuter sedan · Ta bort
Mattias Eriksson
Mattias Eriksson
veckans utbrotts kvot är redan fylld, jag är lugn
för ungefär en minut sedan
Mattias Eriksson
Mattias Eriksson
ta bort ludd sa jag
för ungefär en minut sedan
Denice Sköld
Denice Sköld
Aja.. din dator låter som en orkester.. Yyyyyyhyhhhhh
2 sekunder sedan · Ta bort


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]