23.09


Date: 2009-11-23 / Time: 23:09:39
Kategori: Me and friends / 0 Kommentarer

Åååh jag är så jävla arg och irriterad nu. Jag hade skrivit ett jätte långt inlägg och så skulle jag spara. Så blir det sidan kan inte visas.. och när jag gick tillbaka så var det borta.. KUL. Så nu blir det inte alls samma inlägg. Aldrig att jag skriver om det. Jävla skit internet.

Jag skrev att min måndag har varit jätte härlig (tills nu)

Jag åkte till Jenny till halv 5 och tog ut mitt löshår. Sen satt vi i massa slingor på henne också. Det blev jätte bra.
Nu känner jag mig helt naken iallafall.. Tunnt, kort och fult. Haha.. Längtar tills jag får sätta i nytt imorgon.

Sen kom jag hem till hockey då det var proppat i soffan. Sandra, Rickard, Sandra, Tunnan, Madde och Henke var här. Vi tjejer har mest suttit i köket och druckit kaffe och pratat om allt möjligt.

Imorgon har jag tänkt följa med Matte och grabbarna och ta svinsprutan. Jag ska egentligen gå på lördag, men då jobbar jag och jag vill inte bli sjuk eller så till helgen. Bättre att ta den imorgon eftersom jag är ledig på onsdag. Jag känner på mig att jag kommer bli dålig av den. Jag vill egentligen inte ta den, men jag känner ändå att jag måste. Sanna blev ju jätte dåligt :( Usch.. jag orkar inte vara sjuk och ha ont i armen.

Nu ligger jag och Matte i sängen och kollar på Nitro Circus. Dom håller ju på med helt otroliga grejer. Hehe

Godnatt godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]