22.07


Date: 2009-11-25 / Time: 22:07:58
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Efterlyst är slut och nu kollar jag på So you think you can dance. Ska kolla på Paradise snart på webtv, eftersom jag missade det nu.

Jag och Matte skickade in en fråga till GW och hoppades på svar i programmet.. Men det fick vi inte :(

Vi frågade "Varför skyndar sig studiomannen in i bild och skakar hand med er i programmets slut? Vill han bara synas? /Denice och Mattias

Haha, så jävla bra fråga.. För han gör det jämt. I varje program. Han vill ju synas, garanterat. Det är därför han får så bråttom in i bild. Alltså, varför inte säga nått i varje program om du så gärna vill synas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]