15.08


Date: 2009-11-23 / Time: 15:08:49
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Morgonrocken är fortfarande på. Vädret är ju inte att hurra för, så det känns ingen idé att gå ut och göra något. Men snart blir det ju mörkt igen och då känns det lite jobbigt att man inte har suttit sin fot utanför lägenheten på hela dagen.

Jag ska nog börja ta ut mitt löshår nu. Vi ska ju sätta i nytt imorgon (Jag, Jenny och Sandra ska ha fixahårdag imorgon). Så det kan vara skönt och ta ut det en dag innan så håret får vila lite. Jag vill inte vänta några veckor mellan gångerna, även fast det är det bästa. Men jag vägrar! Trivs inte utan. Känner mig naken. Hehe

Jenny slutar klockan 4 iallafall. Då ska vi ses..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]