Min dag


Date: 2009-03-04 / Time: 22:08:23
Kategori: Anything/Everything / 2 Kommentarer

Dagens

Dagen började med powerclass på hotell grand med gänget på skolan. Vi var så många som var med idag, så Bert (lärare) fick inte plats. Så han fick gymma istället, synd för han för det var ett jätte bra pass idag, jobbigt som faan! Efter de så hade vi städning, klassråd och lunch. Sen färgade vi den bakre 1/4 av helhuvudet och vi fick välja vilken färg vi ville att jobba med. Själv valde jag en 77/45, vilket är en intensiv röd färg. Resultatet vart kanon bra, inga fläckar eller missar :)

OCH ....
Sen skulle vi bleka den andra bakre 1/4. Men för att skynda på min värkningstid (eftersom jag skulle iväg till tåget) så tog Milka (lärare) fram ett torkhuvud åt mig. Och en kvart efter, precis innan jag skulle börja plocka ihop alla mina saker. Ser jag hur det ryker lite ur min plasthätta, som jag hade på håret. Så kom Tom (lärare) som tur var och bara: Denice! De där måste vi skölja ur fort. Det har blivit för varmt plus om du vill ha nå hår kvar på dockan! Så då fick jag tok skynda mig till shamponeringen och skölja. Ljust blev det kan jag lova, på kanske en kvart. Från brunt till blont på en kvart. Helt sjukt! Haha, sen när jag hade sköljt klart och skulle kamma igenom håret, så bara rasade det hår. Sen var jag tvungen att ställa in huvet i skåpet på torkning. Så imorgon kommer mer info om resultatet :)

Det var snällt att jag fick gå tidigare idag. Så att jag kommer hem till Gävle klockan 6 iställer för 8 :)
Strax efter 7 kom amanda hit. Då gick vi till videobutiken i närheten och köpte lite popcorn och godis. Sen satt vi på "Janne Långben the movie" :)

Här är nya mjukisdressen, så ni får se hur den ser ut när det sitter på!


Kommentarer
Postat av: Elin

söööt ;)

2009-03-05 @ 08:38:27
URL: http://elinsofias.blogg.se/
Postat av: mari

En sån har jag också köpt.. visst är den skön, och snygg färg;)

2009-03-11 @ 09:48:20
URL: http://marimantila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]