Bädda inte!


Date: 2009-03-18 / Time: 19:05:26
Kategori: Anything/Everything / 1 Kommentarer

08.00-09.00 Boxningspass
09.00-10.15 Dusch, fixning, fika
10.15-11.15 Städning
11.15-11.45 Klassråd
11.45-12.45 Lunch
12.45-16.00 Permanent och Färg


Så har min dag sett ut. Men den har gått väldigt fort.
Dagens med converse på fötterna.


I måndags shoppade jag och Amanda lite i Falun och för mig blev det skor (♥) och skärp!
   

Det är två maskerader som börjar närma sig, en nästa lördag (Josefine Bodins 20-årsfest) och den andra är den 4 april (Mange och tottes 50-årsfest). Det är falfritt tema på Josses fest :) Jag ska vara städerska, och sytte nästan klart min dräkt igår hos Amanda. Har underkjolen kvar typ. Men på den andra maskeradfesten är det sport-tema. Man måste alltså klä ut sig till en sportlegend eller ikon. Och jag har ingen aning vad jag ska vara, ingen idé att försöka sig på någon som t.ex. Björn Borg, för halva festen kommer väl bestå av han ;P
Måste verkligen ta att fundera på de där nu ja! Vill inte sitta där i sista minuten helst :)

Är så trött nu, ska snart slå mig till ro i soffan och kolla på tv. Sandra och Nina kommer fter 7, så tänkte vi kolla på en film. Får se vad det kan bli för rulle då.

Jag är ju nästan besatt av hår! Jag älskar hår och i stora mängder :P Tänkte bjuda på några favoriter.
            

Och vet ni vad jag fick reda på idag då!

Att man inte ska bädda sängen. (Hör du de mamma, haha!) För om man bäddar så stänger man in fukten och kvalstrena. Man ska lufta och låta sängkläderna bli kalla.

Så då gör jag alltså rätt, för jag bäddar inte sängen ;) Hehe

(Det var Rent hus kärringarna som sa det)
Så nu får ni komma ihåg att tjata på era barn i framtiden
"Ni får inte bädda sängen, för då kommer kvalsterna"

OCH DOM ÄR INTE DIREKT MYSIGA HELLER!! JAAG SPPYYYRR,
DET BARA KLIAR I HELA KROPPEN NÄR JAG SER DOM! BLÄÄÄ




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kom in gumman :)

fan va skoj alltså! hur e de me dig då?

2009-03-18 @ 19:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]