Skit brandlarm


Date: 2009-03-31 / Time: 19:28:25
Kategori: Anything/Everything / 1 Kommentarer

Idag var jag verkligen hur trött som helst när jag skulle upp 05.30. Men inget hindrar mig från att åka till den roligaste skolan i världen! Tänkt att man någon gång i sitt liv får säga att man tycker att en skola är rolig och att man nästan gör vad som helst för att vara där :) Haha, iallafall jag!

Och imorse när vi kommer dit så hade vi samling innan vi skulle börja assistera. Då hade Tom någonting att berätta. Något som hade hänt igår. Och tre av tjejerna i trean började skratta. Dom hade varit kvar med Tom igår lite längre än alla andra. Och Tom hade suttit på toan och skitit, och enligt rykten så är det typ den äckligaste stanken man kan känna när någon har skitit. Och som tur är har vi doftspray på alla våra toaletter. Men det var inte till någon nytta i det här fallet. För Tom måste spraya så pass mycket av doftsprayen för att det änns ska lukta lite gott på toan. Men så går brandlarmet. Han har alltså sprutat ut så mycket så att brandvarnaren hade känt det som något rökliknande. Och brandkåren är där på ca 3-4 minuter. Där står Tom och erkänner för brandmännen:
Att han alltså har skitit igång ett brandlarm!!! Fattar ni????? Alla på skolan höll ju på och dö av skratt. Och att han är så rolig och erkänner. Både för oss och för brandkåren. Men inte nog med de. Skolan fick iallafall en "bot" eftersom det anses som ett "falsktlarm". Och det var ju mindre kul och det kostar inte lite de heller :(

Efter lunchen idag så åkte jag, Carran, Eve och Gaby in till Borlänge för att besöka Moduline. Det har dom nästan allt en frisör behöver. Vi hade kollat i deras katalog innan vi åkte och skrev upp det vi skulle köpa.
Men idag handlade jag:

Arbetsförkläde, Skyddsmatta för plattjärn, Rosa sprayflaska, 4 st Jawclips, 12 st Tigiklämmor, Svart och brun ögonbryn och fransfärg med tillbehör, Väteperoxid, Feather kniv och 6 olika kammar :)
Det ända jag inte fick med mig hem som jag skulle ha var världens snyggaste sax och hölsteret. Men var är beställningsvaror. Får som säkert nästa vecka. Längtar. (Tack mamma och pappa för grejerna)
Så här se dom ut:
 

Köpte även ett par skor idag (stannade till på en gallaria innan vi åkte tillbaka till Falun)
Kostade bara 250 kr. Niceprice!
  

Matte har köpt en ny hoj och hjälm. Super snygga båda två!
Hojen är en Yamaha R1 -04. Och han har redan varit ute och kört :)
  
Hjälmen kommer från Lingvalls.
  


Kommentarer
Postat av: Linda

yes, we do :) ska bli skoj!

2009-03-31 @ 19:56:29
URL: http://lindaassheshouldbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]