Rassia


Date: 2009-03-06 / Time: 12:30:48
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Vaknade klockan 7 imorse av borrande ljud från taket. Och det slutade inte heller och jag fattade inte vafan som pågick. Öppnade dörren till trapphuset och möter precis en kille som var på väg upp till vinden. Ja, men självklart skulle som börja rusta där uppe idag! Men dom sa att dom kunde vänta med borrningen till 9 om jag ville sova. Men
som vanligt så kommer pappa instormandes här utan förvarning, och imorse blev det halv 9. Och tvinga upp mig! Så då var det bara att gå upp. Inge sovmorgon direkt idag heller :) Hehe!
 Då åkte vi ner till Lido (konditori på söder) för att äta frulle. Dom har jätte god frukost där för 49:-
Sen åkte vi ner till praktiska gymnasiet för att pappa skulle hämta lite grejer. Så gick vi in till Ella (morbrors ex) och hälsade på :) Hon jobbar som floristlärare på samma skola. Sen åkte vi ner på stan, köpa rosa skrubbhandskar, vattenspruta och strumpbyxor till ikväll :)

Nu har jag precis hoppat ur badet och ska börja fixa iordning mig. Snart bär det av ..

Ha en bra helg allihopa. Puss

Bild från kvällen vi gick ut i Falun (Från Eves kamera)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]