Hej bloggen!


Date: 2009-03-27 / Time: 15:42:45
Kategori: Anything/Everything / 1 Kommentarer

Har haft väldigt mycket den här veckan och ingen ork att sitta vid datorn överhuvudtaget. Så nu tänkte jag ta en sammanfattning av denna vecka :)

I måndags tog jag ur mitt löshår och klippte mig på skolan. Hur skönt som helst och få toppa igenom sitt eget hår utan något i. Hade klipp med Milka både månd och tis. Jag utan mitt löshår, och då sitter det i en knut ;)
Tisdagens


Och på onsdag hade vi färgmodell. Och då fick Sandra den stora äran att följa med mig till skolan och bli omstylad :) Jag och Sandra blev hur nöjda som helst. Super kul att det blev så bra!!! Senare på kvällen hade vi syjunta på interpool med lite alkohol och skitsnack! Det var verkligen jätte mycket folk där, men det sändes ju hockey så det var kanske inte så konstigt.
Onsdagens

Och igår hade vi färg med Tom, så skulle vi dela upp oss två och två och färga in en långhårsdocka. Dom behövde verkligen piffas upp! Jag och Ewe (the perfect team) tog en en helt grådassig docka och gjorde den till "the perfekt woman". Det blev super bra, har tyvärr ingen bild på den.
Men idag hade vi samma uppgift som igår (fast på en korthårsdocka) Och vi körde samma team igen jag och Ewe ;)
Här kommer det lite före och efterbilder på dockan! Vi färgade bara med elumenfärger (vilket är färgstarka konstgjorda färger) och vi använda rosa, gul, orange, röd, lila, rödlila och svart till underhåret för att framhäva färgerna :)

Före
   

   
Färdigpenslad


Efter
   
   Supersnyggt va? :)

Kanske ska färga håret lila du och jag också då Amanda, vi passade ju så bra i de ;)
 

Nu ska jag hoppa in i duschen, välja kläder och sen börja fixa mig i lugn och ro :) Ikväll blir det födelsedagsfirande hos Moa som fyller 19 år idag! Grattis darling!
Ha så kul ikväll allihopa!!!


Kommentarer
Postat av: Linda

hojta till om du behöver någon att bleka håret på, haha! :D

2009-03-27 @ 19:57:33
URL: http://lindaassheshouldbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]