Gissa vart jag ska imorgon?


Date: 2009-03-05 / Time: 21:18:03
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Jo! Jag ska på Lets Dance :) Tunnan har fixat biljetter till mig och Matte och så ska såklart Sandra med. Vi åker till Stockholm imorgon direkt efter Matte har slutat runt 1. Sen blir det käk och hotellincheckning. Vet inte vad det är för planer för dagen :) Det ska bli hur kul som helst. Jag som älskar Lets Dance och har tittat varje helg sen det börjat. Och nu kommer vi sitta där live :) Vårat bord ligger bredvid scenen till höger, bakom den första raden! :)
Vet inte alls vad ja ska ha på mig heller. Ska rota igenom hela garderoben nu.. Jag är så glad. Kan inte fatta att jag ska dit :) Men det är inte förns imorgon när det börjar närma sig som man kommer känna de!!!!

Jag ringde till Milka och berättade och det var helt okej att ta ledigt från skolan, även fast det var med så kort varsel. Men det här tänker jag inte missa. Och det tyckte inte hon heller :)

Har klippt Ewe och Sandra för en stund sen också. Båda blev supernöjda och även jag såklart :) Tycker att det går väldigt bra även fast vi inte har gjort så mycket än. Det är bra att man har vänner som ställer upp så att man får öva ;) Men det är alltid på egen risk :) Hahaha

Ska hoppa i badet nu innan jag ska börja packa det jag ska ha med mig :) Gaaaaaaaaaaah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]