Bedtime by my self


Date: 2009-03-02 / Time: 23:13:43
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Nu har jag kollat på filmen. Den är ju så himla bra, så synd om Simon! Ska strax gå och lägga mig. Matte har fortfarande inte kommit hem, så här sitter jag i min ensamhet! Hehe, men Stackare då Matte! Han började 7 imorse och jobbar fortfarande lixom! PLUS att han ska upp och jobba klockan 7 imorgon bitti också. Usch hur orkar man!

Imorgon går jag ju halvdag i skolan. Så jag kommer ta halv 1 bussen från Falun, då kommer jag till Gävle strax innan två. Super skönt! Då ska jag åka till Köpis med Nina, har nämligen presentkort där som jag fick i födelsedagspresent av Mattes familj. Katshing! Så imorgon hoppas jag komma hem med något fint och nödvändigt ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]