Praktik vecka


Date: 2009-06-15 / Time: 23:08:09
Kategori: Anything/Everything / 4 Kommentarer

Dagens


Idag har jag varit på Drottningsalongen. Ska ha praktik där hela veckan. Det är verkligen hur skoj som helst och brudarna är så sköna. Idag har jag tagit ur löshåret på Jenny. Det var verkligen på tiden :) men håret är fortfarande jätte fint, bara att det hade vuxit ner allt för långt :(

Sen åkte vi hem till mig och gjorde lite mat. Sen kom Hanna som jag skulle sätta i löshår på. Det blev jätte bra. Glömmer alltid att ta kort när jag suttit i. Det ska jag verkligen börja göra så att ni för se. Lite före och efter bilder skulle ju vara bra.

Sen åkte jag, Jenny och Sandra till valbo. Blev lite stress shopping då butikerna började stänga. Men det blev en del smink och två solbrillor för min del. Och ett blås-vapen från hobbex. Man skjuter sylvassa pilar med det. Så jag, Sandra och Tunnan har varit ute tills nu och skjutit. As kul. Så hade vi en liten tunering:) och vem vann då? :D haha

Vi köpte ett i helgen, men det var Mattes. Så jag ville ha ett eget så jag slog till idag, Sandra köpte ett också idag! och Emil och Norling igår. Dom är as roliga. Och så fick vi ett mms av Emil igår på en fågel på marken med den gröna pilen :'( Stackars fågeln! Men så alla vet så dog den inte :)

Nu ska jag gå och lägga mig. Är trött efter denna dag.
Godnatt och Puss på er alla. Midsommar närmar sig! Det kommer bli grymt!

PS! Senaste krogbilden på mig och bästis från Goya. Har glömt och lagt upp den.


Kommentarer
Postat av: Idaho

hej igen denise! jag är i en tråkig fas, spar ut från page.. skulle vilja sätta i löshår, du gjorde sån me tejp va? ja har provat vax, å fläta förr, så nu är dags att prova nåt nytt. vad tar du?? KRAM

2009-06-16 @ 12:04:49
URL: http://iiddaaho.blogg.se/
Postat av: lina

Hej denice!

vad heter färgen du använde på Linda? vore sjyst om jag fick veta de, hur fin som helst..

jag är blond nu men vill gå till brunt... hur ska jag göra då tycker du ,super tacksam för svar. kram

2009-06-16 @ 20:52:00
Postat av: Fanny

Vilket fint "hippie band" vart kommer det ifrån?

kramis

2009-06-16 @ 22:37:11
URL: http://choooselife.wordpress.com
Postat av: Denice

Hej lina! Färgen är nutrisse 4,3. Den är grymt fin! Jag skulle rekommendera att nyansera de eller tona de i någon röd ton innan du lägger på färger. För att inte få det grönt.

2009-06-17 @ 00:09:14
URL: http://deniceskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]