Onsdag


Date: 2009-06-10 / Time: 21:55:30
Kategori: Anything/Everything / 1 Kommentarer

Imorse tog vi kvart över 6 tåget som vanligt. Och då kommer vi ju vanligtvis fram i Falun till 20 över 7. Och jumpan börjar ju 8 på onsdagarna. Men idag, då blir vi stilla stående i Storvik för att nått jävla godståg hade stannat upp skiten. Och där blev vi sittandes mer än en timme. Fyfan va less man var. Jumpan missa vi och så hade man släpat mig sig trunken i onödan. Sen skulle vi på skolan ha gemensam frukost efter träningen på hotellet som vi tränar på klockan halv 10. Men det han vi iallafall till.. Tur var väl de. Annars hade man ju brytit ihop. Men sen blev dagen bra :)

Städning, Klassråd och Lunch som vanligt. Sen kom min kund, Daniella. Lockigt, långt brunt hår. Hon var från Marocko, super gullig tjej som håller på och satsar på skådespelar kariären i USA :) Roligt! Sen berättade hon att när hon var där på massa auditions så fick hon en reklamroll i Filip och Fredriks söndagsprogram. Coolt!

Kom hem vid 6 och mötte Linda inne på Åhléns för lite färgköp. Sen åkte vi hem till mig och färgde in hennes hår precis som löshåret. Sen satte vi i de och klippte :) Det blev jätte bra! Och färgen passar ju henne så bra.

Nu ska Matte precis äta och jag ska lägga mig i soffan bredvid och mysa. Sen blir det bedtime.

Godnatt

(PS. Går tyvärr inte att lägga upp några bilder, fattar inte varför)


Kommentarer
Postat av: -Oliver med twist- Mamma Emilie

Tänkte påminna om bröllopet den 27:e så du inte bokar in nått annat :D hihi. Vi får väl prata om tid och sånt senare men här kom en lite påminnelse iaf :D kram

2009-06-11 @ 10:12:00
URL: http://emiliefredrikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]