Lars Kristerz


Date: 2009-07-07 / Time: 17:58:54
Kategori: Anything/Everything / 1 Kommentarer

Ikväll blir det ön med ett jädrans gäng. Det är Lars Kristerz som spelar. Och då kunde jag ju bara inte låta bli att messa Carran, Gabbe och Eve som hänger med dom dygnet runt. As kul! Så ikväll får vi se vad som verkligen går för tjejer.

Har precis käkat, ska välja kläder nu. Och vad fan ska man ta på sig ikväll då? Suck
Kanske ses där ute, hört att det är en del som ska dit. :) Skoj

Har lagt in massor med nya foton på face. Kolla in dom ;)


Kommentarer
Postat av: Sol Jenny

Se nu till att inte hamna i det där träsket du mä!!!

Vi har nog med "LK-idioter" i klassen, ha ha ha!!!

Hoppas du får en trevlig kväll i alla fall :)

Kram

2009-07-07 @ 18:58:02
URL: http://sollivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]