Trött på allt julpynt


Date: 2009-01-09 / Time: 13:55:57
Kategori: Anything/Everything / 1 Kommentarer

Pappa ringde och väckte mig idag. Gjorde mig klar på fem min sen stod han vid dörren, påklädd för att gå ut och gå. Gick mot Andersberg och sen runt högskolan, boulognern och hem, stan och tillbaka till söder. Då gick vi till kina och käkade. Idag blev det fläskfile med jordnötssås :) Jätte mumsigt.

Kom hem och bara tänkte, Nääe! Jävla tomtar! Nu orkar jag inte se en ända tomte länge, håller på och plockar bort allt julskit nu! Vill ha tillbaka mina vanliga prylar i lägenheten. Väntar på att Matte ska komma hem nu så att vi kan bära ner allting i källaren. Sen lär vi dammsuga :) Men det får Matte göra. Själv borde man packa upp resväskan sen fjällen, har inte orkat gjort det än, hehe ..

Sen efter vi är klara ska jag lägga mig i ett varmt och skönt bad.


Lite vimmelbider genom tiderna!













Kommentarer
Postat av: nett

Okej, tack så jätte mkt :)

2009-01-09 @ 16:03:42
URL: http://annettek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]