Tisdag


Date: 2009-01-06 / Time: 19:49:37
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Är hos Amanda nu och tittar på ett hårprogram. Skulle kollat på Britneys dokumentär som ja brände ut innan ja gick över hit. Men den funkar inte, varken i dvdn eller datorn. Skit trökigt.. Får se vad vi ska göra sen, eftersom de vi skulle titta på inte går. Är helt slut i hjärnan iallafall, är så stressad inför tentan på måndag. Spyr!!!

Om drygt en måndag så fyllar man ju år också. Jag och Amanda ska ha festen ihop, sitter och planerar nu :) Kommer bli kanon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]