Skönt med fredag


Date: 2009-01-23 / Time: 21:36:13
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Det ska bli skönt att få vara hemma i Gävle nu ett tag, och sova ut. Men imorgon bitti ska ja jobba, börjar 8. Så det är ändå som sovmorgon för mig nu, hehe! Men jag vill jobba! Sen ska ja hem och sova lite middag och på kvällen blir det födelsedagsfest. Liza fyller år, ska bli jätte kul!

Nu sitter jag hemma med Amanda, håller på och färgar håret på henne och ska snart åka och hämta upp Emil, Norling och Matte Södergren i garaget, dom sitter där och förfestar i världens snyggaste jobbarkläder (not) Ska skjutsa dom hem till Emil för fortsatt drickande och klädbyte. Sen ska vi hämta upp Anna, och åka hem till mig igen och titta på en film. Måste träffa Anna nu innan hon åker till Barcelona :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]