Mycket att göra


Date: 2009-01-13 / Time: 13:58:43
Kategori: Anything/Everything / 2 Kommentarer

Idag tänkte ja gå upp klockan 10 och börja mina ärenden. Men mobilen började ringa redan vid 9. Och nu har jag suttit i telefonen sen dess. Gud va mycket strålning jag har fått i mig nu då! Hehe

De som måste göras idag!
♥ fixa tågkort
♥ ringa banken och boka tid
♥ packa upp min jätte resväska sen fjällen
♥ tvätta mellan 16-19
♥ dammsuga
♥ planera färdigt festen (Jag och Amanda måste göra klart inbjudningskorten senast imorgon! Det kommer bli asbra! Längtar verkligen.)

Imorgon börjar jag första dagen på skolan (frisorcentrum). Det ska bli jätte roligt! Börjar klockan 10 imorgon så jag lär ta 8.18 tåget. Kommer dit 40 min innan jag börjar, men det är sånt man får ta :) På skolan kommer man inte heller få ha klackskor, vilket är väldigt förståligt. Men jag som älskar att ha de till vardags. Funderar på att ha det ändå, men så har man ombytesskor där som man har när man klipper och donar.

Kan jag inte bara få vinna lite pengar nu så skulle allt bli ännu mer perfekt :D

 


Kommentarer
Postat av: Linda

kul att du fick komma in, och så snabbt! du är ju duktig med hår, vi har nyårsafton som bevis :)

2009-01-13 @ 19:14:12
URL: http://lindaassheshouldbe.blogg.se/
Postat av: Denice

Tack så mycket. Va gullig du är

2009-01-13 @ 21:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]