Jätte rolig dag


Date: 2009-01-28 / Time: 19:40:09
Kategori: Anything/Everything / 2 Kommentarer

Hej allihopa! Länge sen ja skrev något nu, men jag har så fullt upp hela tiden.. det har inte funnits tid att varva ner och ta sig en kopp kaffe och blogga lite.

Idag har varit en jätte rolig dag på skolan! Började klockan 8, med yoga på Grand. Super skönt, men jobbigt. :)
Sen hade vi en och en halvtimmes rast, så att vi ska hinna duscha alla tjejer på skolan (ca 20st var med idag), på tre duschar. Men det går förvånansvärt bra! Gick tillbaka till skolan ganska snabbt efter duschen och fixade oss där istället. Där finns ju allt :) Sen har vi haft städning i en timme innan klassrådet och sen hade vi lunch. Sen från 13 till 16 har vi klippt och stylat. Det är så himla roligt och det känns så bra.
Sov på tåget hem! Jätte skönt..

Har fått ett paket från Asos idag. Ska öppna det nu.. Kan knappt vänta :P

Puss


Kommentarer
Postat av: Sarah

Gud vad kul det verkar vara på din utbildning! Ær nyfiken på att høra allt sen på eran fest :D Kul att det går bra før dig och att du vågade ta steget! Puss

2009-01-29 @ 12:40:13
Postat av: lina

hej vad är de för utbildning du går? verkar jätte roligt :D

2009-01-31 @ 16:07:50
URL: http://linakallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]