Frisörcentrum


Date: 2009-01-12 / Time: 21:32:33
Kategori: Anything/Everything / 5 Kommentarer

Jag kom in! Jag ska bli frisör! Börjar redan på onsdag :) Jag är så jävla glad, ni kan inte förstå! Allt går så fort och allt blir så jävla bra! Jag kommer pendla mellan Gävle och Falun varje dag nu i veckorna, men det tar inte ens en timme att åka dit och skolan ligger mitt i stan. Kommer gå 38 veckor sen är det ut på en salong :) Och gäsellprov ingår i skolan. Det är helt sjukt bra! Jag har hoppat och skuttat hela tiden sen jag kom hem, har fjärrillar i hela kroppen! Jag är bäst, haha!



Kommentarer
Postat av: Jennifer

Grattis dempa!! Lycka till :)

2009-01-13 @ 16:22:37
URL: http://livinginamerica.blogg.se/
Postat av: Denice

Tack så mycket Jennifer :)

2009-01-13 @ 21:29:12
Postat av: elenor

faaan va kul!

jag vill oxå hehe



grattis gumman





kram elenor

2009-01-14 @ 18:33:15
URL: http://elenoral.blogg.se/
Postat av: emilie

vad e dt för utbildning? grattis i förskott föresten! puss

2009-01-29 @ 16:13:29
URL: http://emiliefredrikson.blogg.se/
Postat av: Denice

Det är en frisörutbildning på ett år ungefär. Sen går man som lärling i ca 2 år.. sen gör man gesällen och sen är man klar :)



frisorcentrum.se

jag går i falun. det är så roligt

2009-01-29 @ 20:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]