Falun


Date: 2009-01-12 / Time: 10:02:30
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Idag ska jag, Sandra och Nina åka till Falun. Ska till en skola där och prata lite. Får se om jag kommer börja där eller inte då. Vill ju verkligen! Men jag vill inte hoppas för mycket så att jag inte blir allt för besviken om det inte blir så. Är skit nervös iallafall. Ska åka halv 12 härifrån, har mammas bil :) Så skönt!

Nu ska ja äta frulle och se på tv.
Frukost: Vanilj-yogurt med linfrön, hårdmacka med leverpastej och smörgåsgurka och ett glas Oboy :) Smaskens!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]